Materialet e ndërtimit nuk do të bëhen më të lira, prodhuesit vendas janë furnizues “dytësorë”
Ndërprerja e lidhjeve transportuese me Lindjen për shkak të bllokadave në Detin e Kuq ka rritur ndjeshëm koston e dërgesës së materialeve dhe pajisjeve për riparim dhe është një sfidë e re për industrinë e materialeve ndërtimore, ku çmimet ndikohen edhe nga taksa mbi sasinë e emetimeve të dioksidit të karbonit, pasi Bashkimi Evropian e futi atë në produkte dhe shërbime. Inflacioni, disponueshmëria e energjisë dhe lëndëve të para, pengesat logjistike dhe rritja e çmimit të transportit, sipas biznesmenëve, nuk premtojnë rënie të çmimeve të materialeve të ndërtimit, si një nga faktorët kryesorë të çmimit të ndërtesave, ka shënuar rritje të vazhdueshme në periudhën e kaluar. Ashtu si në proceset e mëparshme zgjedhore, presin të njëjtën retorikë me njoftime për shumë ndërtime edhe për ato të ardhshme. Ata po kërkojnë kontrata me rregullime çmimesh dhe që kontraktorët e huaj të detyrohen të përdorin nënkontraktorë vendas dhe produkte me parametra të përcaktuar saktësisht për pjesëmarrje në përqindje sipas kategorive.
Daniel Cekov nga Shoqata për Industrinë e Ndërtimit të Materialeve Ndërtimore dhe Jometaleve në Odën Ekonomike për MIA-n thotë se industria e materialeve të ndërtimit po përballet me tri sfida të mëdha: çmimet e paqëndrueshme të energjisë, lëndët e para dhe pajisjet, operativi i shkatërruar vendor ndërtimor dhe reduktimi i stafit në të gjitha nivelet e arsimit dhe certifikimit, tregu i parregulluar dhe importet.
“Nëse marrim parasysh se sipas sasisë së xhiros, prodhuesit e çimentos dhe gipsit janë drejtuesit e kësaj dege, pasuar nga prodhuesit e betonit, atëherë shohim një situatë të qëndrueshme dhe një rritje të lehtë. Këta prodhues furnizohen me lëndë të parë bazë në vend, dhe varësisht nga ndryshimi i çmimeve të energjisë i kanë rregulluar çmimet e produkteve”, thotë Cekov.