Kiberbullizmi në shkollat e mesme në RMV, 20% e nxënësve dhunohen nga bashkëmoshatarët
Rreth 20 për qind e nxënësve të shkollave të mesme kanë qenë subjekt i dhunës së bashkëmoshatarëve të tyre në internet vitin e kaluar. Krahasuar sipas gjinisë, vajzat kanë qenë subjekt i dhunës së bashkëmoshatarëve në internet në periudhën e kaluar në një masë më të madhe se djemtë.
Duke parë rezultatet sipas përkatësisë etnike, një e treta e nxënësve romë thanë se kishin qenë subjekt i dhunës së bashkëmoshatarëve në internet, që është dukshëm më shumë se çdo komunitet tjetër etnik.
Këto janë rezultatet e anketës së realizuar me temë “Kiberbullizmi në shkollat e mesme në Republikën e Maqedonisë së Veriut” e përgatitur nga Instituti për të Drejtat e Njeriut. Forma mbizotëruese e dhunës së bashkëmoshatarëve në internet, sipas sondazhit, janë thashethemet, me 35,8 për qind të numrit total të rasteve të konfirmuara apo të mundshme.
“Perceptimet e fëmijëve ishin se megjithëse mësuesit dhe punonjësit e administratës në shkolla njohin dhe madje mund të tregojnë me gisht se kush janë ata që kryejnë dhunë në internet ose dhunë nga bashkëmoshatarët të tyre, për shkak të mbingarkimit me punë, ata shpesh refuzojnë të ndërmarrin ndonjë hap ose veprim. Nëse fëmijët inkurajohen të raportojnë, ai proces nuk është aq anonim dhe i mbrojtur dhe informacioni rrjedh shumë lehtë dhe më pas të njëjtat viktima i nënshtrohen dhunës së bashkëmoshatarëve në internet.”, – deklaroi Martin Sopronov nga ICP-ja.
“Ndër rekomandimet janë formimi i grupeve mbështetëse që do të përbëhen nga vetë bashkëmoshatarët dhe mbi të gjitha që të jenë grupe mbështetëse heterogjene gjinore. Për më tepër, vendosja e mundshme e linjave të brendshme për raportimin e formave të ndryshme të rezervimit kibernetik. Është veçanërisht e rëndësishme edukimi i vazhdueshëm dhe rritja e aftësive digjitale të nxënësve.”, – theksoi ekspertja për barazi gjinore, Daniela Andonovska, për TVM2.
Sondazhi është realizuar në kuadër të projektit “Lufta kundër bullizmit kibernetik ndaj vajzave”, i mbështetur financiarisht nga Ambasada Kanadeze në Beograd. I njëjti u realizua në 18 shkolla nga tetë qarqet planifikuese në të gjithë vendin duke plotësuar një pyetësor nga 1,017 nxënës të vitit të tretë dhe të katërt.