Janevska: Vetëm për klasat e shtata do të mungojnë librat në fillimin e vitit të ri shkollor
Ministria e Arsimit dhe Shkencës dhe Byroja për Zhvillimin e Arsimit do të përcaktojnë se me cilat tekste do të studiojnë nxënësit e klasës së 7-të në vitin e ardhshëm shkollor, sepse deri më 1 shtator nuk do të mund të printohen të rejat në përputhje me kurrikulën e re nga Koncepti i Arsimit Bazë.
Ministrja Vesna Janevska tha se për një ose dy ditë do t’i bëhet e ditur publikut se si do të mësojnë nxënësit e klasës së shtatë, duke theksuar se edhe pse ishte paralajmëruar se më 1 shtator do të ketë tekste për klasën e shtatë, “situata aktuale është krejtësisht e ndryshme”.
“Po të kishim shkop magjik, ne si Qeveri deri në shtator nuk do të mund të sigurojmë tekste për klasën e shtatë. Asnjë libër për klasën e shtatë nuk është dërguar për t’u shtypur. Jo vetëm që nuk janë në shtypshkronja, një numër i madh i tyre nuk janë miratuar. Disa as nuk janë shkruar, kështu që teksti shkollor nuk është krijuar. Disa nuk e kaluan vlerësimin nga kolegët”, tha Janevska para hapjes së konferencës për arsimin gjithëpërfshirës të organizuar nga Komisioni për parandalim dhe mbrojtje nga diskriminimi.
Për këtë, ajo tha, se ka disa ditë që bisedojnë me Byronë për Zhvillimin e Arsimit për ta tejkaluar problemin dhe zgjidhja ndoshta është që nxënësit e vitit të shtatë dhe të ardhshëm të mësojnë nga tekstet e vjetra, d.m.th. ato që ishin në përdorim deri tani.
“Duke kontrolluar nëse ato tekste përputhen me kurrikulën. Kemi arsyetim nga Byroja se ato janë mjaft të përputhshme, përveç dy deri në tre tema për të cilat mund të bëhen materiale mësimore. Por, bisedat dhe diskutimet janë ende në vazhdim dhe nëse zgjidhja ligjore nuk lejon asgjë tjetër, konceptin do ta shtyjmë për një periudhë të caktuar në mënyrë që nxënësit nga klasa e shtatë, e tetë dhe e nëntë të kenë tekste shkollore”, theksoi Janevska.
Ai shtoi se mësuesit do të duhet të jenë të gatshëm t’u mësojnë temat duke ofruar materiale të caktuara mësimore nga të cilat fëmijët do të mësojnë, për t’i drejtuar në literaturë tjetër, literaturë në internet.